
לזכור את המורכבות: על כאב וזיכרון במפגש עם פוגעים שנפלו במלחמה
ימי זיכרון מעלים רגשות עזים, אך מה קורה כאשר מי שפגע מינית נפל במלחמה? המאמר עוסק בכאב, במורכבות ובצורך בהכרה ותיקוף דרך מעגלי עדות בקהילה
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.
ימי זיכרון מעלים רגשות עזים, אך מה קורה כאשר מי שפגע מינית נפל במלחמה? המאמר עוסק בכאב, במורכבות ובצורך בהכרה ותיקוף דרך מעגלי עדות בקהילה
כמו יציאת מצרים, גם שיבה לדיבור היא גאולה. איך טראומה משתיקה, מדוע קול ודיבור צריכים להתחבר כדי להירפא, ומה מלמד אותנו משה על כוחן של מילים?
כמו בסיפור יציאת מצרים, גם מסע ההחלמה עובר דרך העבר. למה חשוב לספר את סיפורנו, איך זה מקדם ריפוי אישי, ואיך בית דינה יוצר מרחב בטוח לעדות ולטרנספורמציה.
נעמה פלסר מספרת על 'מעגל העדות' המתרחש בבית דינה, המבקש להתמקד בחוויה הסובייקטיבית של המתמודדים עם פגיעה מינית, ולשנות את ההתמודדות הקהילתית ביחס לפגיעה
עלינו לגייס את משאבי האמונה, הקהילה והמסורת ליצירת שפה חדשה-ישנה כפי שבא לידי ביטוי בטכס המתרחש בליל ט' באב בירושלים.
כשהאחים שלו מגיעים למצרים, יוסף מריח היטב מה עומד לקרות. אם ירצה יוכל לנקום בהם. יהיה קל מאד להוציא מהם בקשת סליחה. אבל מה הוא באמת רוצה?